niedziela, 2 listopada 2014

nominacja :)

Oh jakie ja mam te ciotki przebiegłe i podstępne, nominujące wieczorami do odpowiadania na pytania :) I cóż ja mogę? Otóż okazuje się, że mogę mamie pożyczyć wpis i pozwolić jej na odrobinę szaleństwa :) W końcu uszyła mi niedawno spodnie, to należy jej się odrobina przyjemności!

O! Tu mama :) :) Cześć wszystkim :) 
Aniu szalona, Aniu kochana dziękuję Ci, w imieniu swoim i młodego, za nominację i za okazję do szybkiego truchtu palcowego po klawiaturze. No i co? I nic :) Zadała pytania, to odpowiedzieć trzeba, jednak napiszę Wam najpierw w skrócie o co właściwie chodzi:

posłużę się tekstem znalezionym na blogu Perypetie Matki Prowincjonalnej:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Zatem zaczynamy!

1. Jakie zdarzenie zmieniło Twoje życie?
Skupmy się na tych pozytywnych wydarzeniach i odpowiedź jest zupełnie oczywista :) Narodziny młodego :) :)
2. Czy wierzysz w przyjaźń?
Tak! Wszelkiej maści
3. Modnie czy wygodnie?
Wygodnie! Wiadomo :)
4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, co byś zmieniła w swoim życiu?
Odpowiedź będzie tyleż samo prozaiczna, co zupełnie szczera i prawdziwa, czyli nie zmieniłabym nic, bo wszystkie wydarzenia doprowadziły mnie do takiego, a nie innego punktu :) A w tym punkcie jest mi dobrzeeeeeee :)
5. Która część Twojego ciała jest najbardziej sexi?
No kurde! Usta :) 
6. Tańczysz czy podpierasz ściany?
Tańczę i trzymam kciuki, żeby nikt tego nie nagrywał!
7. Ulubiona piosenka?
Nigdy nie miałam jakiejś jednej, specjalnej, ulubionej, ale całą stertę przyjaznych i wywołujących uśmiech na twarzy. Natomiast jest jedna odpowiedź, która może zobrazować moje podejście do tego tematu: ulubiona piosenka? Znana :)
8. Z jakiej zdobyczy technologii najtrudniej byłoby Ci zrezygnować?
Z telefonu z dostępem do internetu!
9. Na jaki film wybierasz się w najbliższym czasie do kina?
Bogowie
10. Obiady na mieście czy w domu?
Na talerzu :P
11. Gdybyś mogła wcielić się w jakąś sławną postać (nauka, literatura, film) kto to by był?
Zależy w którym miejscu i w jakim czasie, w którym momencie i w jakim kontekście

Uffff... udało się :) Teraz moje nominacje, choć przyznam, że blogów za wiele nie znam...

1. Mama Montessorianka, Agunia moja celebrytka <3
2. Taszka, Kasiulka zdolniacha <3
3. Mama Mniej Zapracowana, Weronika, która najpewniej pisać będzie z wanny :) :)
4. Kuchenne Zabawy, o ile Monika znajdzie czas w przerwie od gotowania :P
5. Dusiowa Kuchnia, która właściwie zamiast odpowiadać mogłaby mi upichcić tonę pyszności <3
6. TunaLove, Agatka wspierająca <3
7. 4 us only, bo skoro Ania chciała łamać zasady, to i ja je złamię :) :) Odpowiadaj jeszcze raz, ale już nie musisz nominować :)
8. Świat Handmad'ów, coby była okazja do tworzenia :) :)

i niech tyle zostanie, towarzystwo wyborowe :) (okazuje się, że jednak sporo blogów znam :P )
Natomiast pytań będzie 11, jak regulamin przykazał. Oto one:

1. Dlaczego blogujesz?
2. Jakie byłoby życie bez internetu?
3. Jakie jest Twoje ulubione słowo?
4. Jaka jest jedna rzecz, bez której nie obędziesz się w domu?
5. Gdybyś była meblem, to jakim?
6. Na okładce jakiego magazynu chciałabyś się znaleźć?
7. Ulubione miejsce na ziemi?
8. Gdybyś miała posiąść nową umiejętność, całkowicie i mistrzowsko, co by to było?
9. W jakiej epoce chciałabyś żyć?
10. Czy jesteś gotowa na kolejne pytanie?
11. Czego nigdy byś nie zjadła?

Powodzenia moje kochane panie <3 podejślijcie mi linka do odpowiedzi, bo niezmiernie ciekawam :) 


2 komentarze:

  1. Trafiony zatopiony :) Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji ;) www.DULCESCRUJIENTES.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń